Valentine's Day Broken Heart

Sunday, 6 May 2012

RESULT UPU !

Esok 7 Mei 2012 , result UPU akan keluar . Huhu nebes gila...Semua budak-2 tahun 94 mesti tengah nebes semuanya nak nak tunggu result esok ni.Hee esok stat pukul 12 tengah hari baru boleh check :)


Harap lah aku dapat . Tapi aku nak yang dekat-2 jee . Kalau dapat jauh-2 kompem aku  takkan pegi. HAHA aku tak suka lah jauh-2 ni.Susah nak balik rumah.Tak syiokkk !


Kalau dapat jauh-2 or tak dapat U , aku akan study di CityU Kolej.Dekat PJ je kolej ni..Kolej dia cantik.
Okay laa..So rasa macam nak masuk situ jee lah..HEHE


HUHU VERY-2 THE NEBES LAHH ! :P

No comments:

Post a Comment